צבא הפיליפינים רכש ספינות קרב במאות מיליונים

    קובי פינקלר No Comments on צבא הפיליפינים רכש ספינות קרב במאות מיליונים

    חיל הים הפיליפיני מכניס לשורותיו שתי ספינות ראשונות מסוג שלדג 5 הכוללות חליפת לחימה ימית של רפאל. היקף הפרויקט מוערך בשווי של מאות מיליוני דולרים. העסקה כוללת של 9 כלי שיט אותם צפוי חיל הים הפיליפיני לקלוט עד לסוף שנת 2024. היקף הפרויקט מוערך בשווי של מאות מיליוני דולרים.

    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיל הים הפיליפיני הכניס לאחרונה לשירות מבצעי שתי ספינות מסוג FAIC-M\שלדג 5 מתוצרת מספנות ישראל, הכוללות חליפת לחימה ימית מתוצרת רפאל . שתי הספינות שסופקו לחיל הים הפיליפיני יהיו כלי השיט הראשונים הכוללים חליפת לחימה ימית מלאה, מתוך כמות כוללת של 9 כלי שיט אותם צפוי חיל הים הפיליפיני לקלוט עד לסוף שנת 2024. היקף הפרויקט מוערך בשווי של מאות מיליוני דולרים.

    חליפת הלחימה הימית של רפאל, כוללת מערכת שליטה ובקרה, עמדות נשק נשלטות מרחוק מסוג טייפון ומיני-טייפון, מערכות תקשורת SeaCom (רשת פנים) ובינט (רשת חוץ), טילי ספייק ימיים ומרכיבים אחרים הכוללים הדרכה, תמיכה ותחזוקה.

    החליפה הימית של רפאל מבוססת על טכנולוגיה ומערכות שהוכחו בשדה הקרב, על בסיס ניסיון מבצעי נרחב בארץ ובעולם, לצד ידע תפעולי מעמיק במגוון זירות ותרחישים ימיים. הטכנולוגיות והפתרונות של רפאל מספקים עליונות מבצעית מול כל האיומים הימיים המודרניים באזור החוף ובמים עמוקים, מעל ומתחת למים.



    0 תגובות